<p> بر ادامه موسیقی در همراز چت نمایش فیلم اصرار میورزید و به همین جهت اغلب صحنههای فیلم هماهنگ با سبک موسیقی پیش میرفت». او موسیقی را بخش مهم فیلمهایش میدانست و صحنههای سادهای را برای آنها انتخاب میکرد. وسترنهایی که خصوصیات خود را داشتند و به نام وسترن اسپاگتی شهرت یافتند. هر چند منظور جرج اول از این که نام آگوستوس امپراتور روم باستان را بر خود گذاشت همراز چتد که قدرت خود را نشان دهد ولی آنچه مد نظر ادیبان این دوره بود گذر روم باستان از ادبیات خشن به ادبیات سیاسی و صیقلخورده بود. موسیقی موریکونه برای یک مشت دلار کاملاً متفاوت با هر آنچه او پیش از این ساخته بود از آب درآمد. برای فیلم خوب بد زشت آنها پیش از آغاز تصویربرداری فیلم مدتها دربارهٔ موسیقی آن بحث کردند و موریکونه بسیاری از قطعات را پیش از آغاز فیلمبرداری ساخت. تم اصلی موسیقی خوب بد زشت که موریکونه آن را با الهام از زوزه گرگ صحرایی نوشت. یکی از نکات قابل توجه روانی این است که شخصیت نورمن بیتس (با بازی آنتونی پرکینز) و مسائل مربوط به مادرش از ماجرای قاتلی به نام اد گین اهل ویسکانسین الهام گرفته شده که در دهه 50 میلادی به قتل متهم شد اگرچه به قتل های بسیار بیشتری مظنون بوده است.</p>
<p> تم اصلی فیلم، یک ملودی با نتهای اندک است که با الهام از صدای گرگ وحشی صحرایی ساخته شده که در همان نمای نخست فیلم دیده میشود. پس از تکمیل این مرحله، کتاب وارد قسمت کتابهای من در سایت و اپلیکیشن طاقچه میشود و شما میتوانید در هر جایی و هر مکانی کتابتان را بخوانید. جعبههای متن: این جعبهها کاربردهای متنوعی دارند از جمله اینکه در آنها دیالوگهایی گفته میشود که گوینده در آن حضور ندارد. راسل در سالهای اوایل ۲۰۰۰ چند فیلم با بودجهٔ کم از جمله «دهان شیر» ساخت که بسیار ناموفق بود. پس از «جادوگر» (The Witch) و «فانوس دریایی» (The Lighthouse)، ایگرز با «مرد شمالی» به ایسلند قرن دهم میرود، که داستان جنگجوی وایکینگ (با بازی الکساندر اسکارسگارد) را تعریف میکند که قصد دارد انتقام پدرش را بگیرد. ↑ The Rocket, Stubby (February 5, 2018). "Announcing The 2017 Bram Stoker Awards Final Ballot". ↑ "James and the Giant Peach (1996)". Box Office Mojo. ↑ Deming, Mark. "Ganja and Hess". ↑ Sneider, Jeff (مه 26, 2015). "Stephen King's IT Has Found Its Pennywise the Clown". ↑ Osborn, Alex (August 16, 2016). "It Movie: First Full Look at Pennywise the Clown". ↑ Sciretta, Peter (اوت 9, 2016). "How the New Movie Adaptation of Stephen King's 'It' Is Responsible for 'Stranger Things'".</p>
<p> ↑ محمد عبدی (۲۱ شهریور ۱۳۹۵). اگر این ذهنیت را دارید، کتاب صوتی نفرین پنگوئنینه شاهکار ترسناک و خندهدار آلن وودرو، تمام تصورات شما را زیر و رو خواهد کرد! از آنجا که فیلم بودجه اندکی داشت، موریکونه نمیتوانست از یک ارکستر بزرگ برای ضبط موسیقی استفاده کند؛ بنابراین ترجیح داد بهجای ساختن یک اثر ارکسترال بزرگ به سبک آثار آهنگسازانی چون دیمیتری تیومکین یا المر برنشتاین، با افکتهای صوتی مانند صدای تیر تفنگها، نعره آدمها، صدای تازیانه، صدای سوت، زنبورک، سازهای بومی سیسیلی، ترومپتها و گیتار الکتریک که در آن زمان تازگی بیشتری داشت سعی در رفع این محدودیتها کند. این ژانر در میانه دهه ۶۰ به دست سینماگران ایتالیایی چون مایکل کارراس، سرجو لئونه و سرجو کوربوچی ابداع شد و قواعد همراز چتی برای فیلمهای وسترن رقم زد. در این بخش فهرستی از فیلم های ژانر وحشت ای ام دی بی تهیه شده است. اقتباس برایان دی پالما از اولین رمان کینگ، هر دو مرد را به عنوان نیروهایی که در بخش داستانهای ترسناک عنصر مهمی به حساب میآیند، تثبیت کرد. از این آلبوم بهطور مکرر توسط دی جیهای موسیقی هیپ هاپ اُلگوبرداری شد و از جذابترین قطعات موسیقی موجود است که حق نشر آن در مزایده قیمتی بیش از ۱۰۰۰ دلار پیدا کردفیلمهایی که معمولاً با سرمایه کم شکل گرفتند و زبان آنها نیز ایتالیایی بود. آنها برای ساخت موسیقی پیشرو مورد تحسین فراوانی قرار گرفتند و از نخستین گروههای تجربی آهنگسازی بهشمار میآمدند و تنها رقیب آنها گروه انگلیسی «ای.ام. آشنایی او به سازبندی و رهبری موسیقی امکان ساخت نخستین کارهای سینمایی را برای او هموار کرد. آثار نخستین او و تنظیم آنها تأثیر یافته از حال و هوای ترانههایش بود. به نظر میرسد این قسمت جدید، با عنوان صرفا «کشتار با ارهبرقی تگزاس» در حال نزدیک شدن به «هالووین» ۲۰۱۸ است و دنبالههای دیگر را نادیده میگیرد. نمایاهای نزدیک و به یاد ماندنی سرجو لئونه، خشونت تند و تیز و کمدی تهدیدآمیز او به موریکونه کمک کرد تا ایدههای موزیکال ممکن در هنر موسیقی فیلم را تا آنجا که ممکن بود توسعه دهد. او در تجربهای متفاوت با همکاری گروهی متشکل از استفان سینکلر که پیشنویس فیلمنامه را بر عهده داشت و فیلمنامهنویسی فرن والش (همسرش) و دنی مولهرن که هم نویسنده و هم بازیگر فیلم بود شروع به نوشتن فیلمنامه کرد که در این میان والش دیرتر از سایر همکارانش به گروه اضافه شد. اما تردید و دودلی جزء لاینفک وجود لئونه بود و همواره پس از پایان ساخت موسیقی متن فیلم دربارهٔ آن دچار شک و تردید میشد.</p>
- ۰۱/۱۱/۱۹