raha768

  • ۰
  • ۰

<p> سلام.کتاب سه شنبه ها باموری،کیمیاگر،موش ها و آدم ها،انسان در جستجوی معنا، سرود کریسمس کتاب هایی فوق العاده بودن که ازدیدگاه من ارزش خوندن رودارند.برای اذت بیشتربعدازخوندن فیلم های مربوطه روببینید حتما… کتابهای معرفی شده عالی هستند که بعضی رو نخوندم و حتما اقدام خواهم کرد سپاس از معرفی شما واما پیشنهاد من همراه با کتاب سه تفنگدار اول بهتره ژوزف بالسامور و غرش طوفان مطالعه شوند . مرسی از سایت عالی و کاملتون? قرار نیست از هر کتابی خوشمون نیومدبگیم افتضاحه..اون کتاب ها برترین کتاب های این چند دهه هستن لطفا احترام بزارین چون شما صرفا یک خواننده هستین نه یک منتقد با سابقه… جسارتا خواستم بگم که خلاصه داستان آناکارنینا رو اشتباه نوشتین .اصلا شخصیتی به اسم اویلانوسکی تو رمان نیست ، دالی و استپان(استیوا) ابلانسکی زن و شوهر هستن و دالی متوجه رابطه ابلانسکی با خانم فرانسوی که معلم بچه هاشونه میشه و به همین خاطر ابلانسکی از خواهرش آنا کارنینا میخواد که به مسکو بیاد و وساطت کنه تا رابطشون درست شه و … قهوه سرد آقای نویسنده که خیلی خیلی ضعیفه و اصلا هم ردیف با جنایت و مکافات و سایر رمان های این دسته بندی نیست! </p>
<p> البته این فقط شروع رمانه ، و به نظر من با اینکه اسم رمان آنا کارنیناس ولی شخصیت اصلی رمان کنت لوینه که شخصیتش شباهت خیلی زیادی به خود تولستوی داره. رمان هایی که شما گذاشتین خوب بودن ولی جایه خالی رمان خیلی بهتر به وضوح دیده می شد.برای مثال بجای رمان خانه قانون زده باید رمان دیوید کاپرویلد توی این لیست قرار می گرفت.یا بجای درنده بابسکرویل بازی بزرگ بود بهتر می شد.من نشانی از رمان های کامو و ساراماگو ندیدم.با اینکه از رمان های معاصر زیاد خوشم نمیاد ولی جاشون خیلی خالیه.بعضی از رمان ها سلیقه ای نیستن بلکه در سطح جهانی معروف و ثات شده اند و خوندشون برای تمایی رده های سنی توصیه میشه که نو لیست شما کم بودن.اینها رمان هایی هستن که من پیشنهاد می کنم. تعریفش رو شنیدم ولی میخواسم نظر شمارم بدونم . من بینوایان رو دوست داذم? انا کارنینا هم واقعا کتاب جذابیه و واسه کسایی که عاشق رمان های عاشقانه اند عالیه من که واسش اشک زیاد ریختم. من خودم ۱۹۸۴، بر باد رفته ، بلندی های بادگیر ، دور دنیا در هشتاد روز ، شازده کوچولو ، ابله ( عاشق ابله هستم رمان مورد علاقه ) ،، صد سال تنهایی ، غرور و تعصب ، کیمیاگر (شش گانه مایکل اسکات ) ، ملت عشق و کلی دیگه خوندم و کلی خریدم که بخونم عاشق کتابم و سیزده سالمه.</p>
<p> سلام رمان مردی ک میخندد زیباست ک بخونم؟ روز ۱۳ عید یعنی همین امشب فیلم آنشرلی دیدم تصمیم گرفتم رمانهای معروف جهان رو بخونم. بایونتا (Bayonetta) را میتوان نسخهای از شخصیت اصلی بازی Bullet Witch یعنی آلیسیا کلاوس (Alicia Claus) دانست که تواناییهای و قدرتهای بسیار بیشتری در اختیار دارد. البته گاه کمرنگ شده و گاه بسیار مورد توجه قرار گرفته است. در کنار این خانواده سازها، سازهای دیگر نیز توسعه یافتند و هرچه بیشتر در خدمت بشر قرار گرفتند. اقبال لاهوری نیز در مقام شاعر و حکیم و فیلسوف بسیار از حافظ اثر پذیرفت. نگرش بُرزویه به دین بسیار زیباست؛ وی در مرحلۀ دوّم زندگی خود، به سمت دین جذب می­شود، امّا توضیح می­دهد که به دلیل جنگ و جدال­های میان ادیان و آن­همه سر و صدا، که هریک در حقّانیت خود سر می­دهند، از دین نیز سودی نمی­یابد. خواهد بود. اکنون میتوان این رویکرد سوم به رابطۀ میان عالَم عین و ذهن را بر پایۀ نقد این تفکیک تبیین کرد. </p>
<p> من اصلا آیکونی به اسم لینک دانلود و … سلام به من زنگ بزن.ممنون. با عرض سلام. محمدرضا هستم. فیلمش هم هست.من جلد دوم کتابش هستم و فیلمش هم می بینم.جهت اطلاع گفتم? من پیش از تو مزخرف ترین کتاب دنیاست دختره عاشقه یه پسره میشه دیوونه میشه پسره هم عاشق میشه میره.پسره خودکشی میکنه دخترم هفته ی بعد میره با یه پسر دیگ? مخصوصا صحنه ای که یکی از کارکترهای داستان تو حکومت نظامی پشت در گیرمیکه. از سروده های زجاجی چنین برمی آید که به درگاه جوینی راه نیافته و تنها آرزوی ر آکادمی ژرف اندیش ن به آن مقام را در دل داشته است. ق یک سال پس از ورود امام رضا (ع) به مرو، برای دیدار برادر به قصد مرو بیرون آمد، اما در بین راه و در شهر ساوه بیمار شد. به نوشته ابن خلکان، پس از چند سال جنازهاش به کربلا منتقل شد و نزد پدرش دفن گردید (ابن خلکان، بیتا، ص102). به رغم این که بیشتر وقت تیمور در جنگ و لشکرکشیهای پیاپی سپری میشد، وی به «اهل صنعت و پیشه نیک شیفته بود» (ابن عربشاه، ص297) و به همین دلیل پس از غلبه بر هر شهر و ناحیه، هنرمندان آن مناطق را به سمرقند کوچ میداد (یزدی، سعادت­نامه، ص21؛ ابن­عربشاه، ص310؛ یزدی، ظفرنامه، ج1، ص735).</p>
 

  • ۰۱/۱۱/۲۶
  • raha raha

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی